МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ УКРАЇНИ
“КИЇВСЬКИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ”
ВИДАВНИЧО-ПОЛІГРАФІЧНИЙ ІНСТИТУТ
Кафедра репрографії
Контрольна робота
з дисципліни «Дизайн видань та паковань»
Рівновага при створенні дизайну
Формати графічних файлів
Студент групи ЗРП-81
Ільницький В.В
Викладач
Тараканова Е.В.
Київ-2012.
ЗМІСТ.
1. РЕДАКТОРИ ШРИФТІВ. 3
1.2. Alphabet Synthesіs Machіne. 3
1.2. BіtCopy 3
1.3. Font Creator Program 4
1.4. FontLab 4
1.5. GOTE 5
1.6. Macromedіa Fontographer 5
1.7. Softy 6
1.8. TypeDesіgner 6
1.9. ParaNoіse 7
2. Апроші. Кернінг. Переваги. 8
2.1. Апроші. 8
2.2. Кернінг. 8
2.3. Межбуквенные пробіли. 9
ЕЛЕМЕНТИ ДИЗАЙНУ
Дизайн - це конструктивне мислення, матеріалізація ідеї, її вираження.Дизайнер, у першу чергу, - не художник, а творча особистість. Він виконує напрофесійному рівні те, що люди роблять щодня - коли прибирають у кімнаті,накривають на стіл, одягаються тощо. Порядок, який дизайнер створює зхаосу малюнків, текстів, заголовків і білого простору, сприяє кращому прочи-танню і розумінню реклами. Естетичні засоби викликають позитивнуреакцію. Краса полягає в простоті, але одночасно й у розмаїтості.
Основа краси - у дотриманні принципів дизайну. Ці принципи застосо-вуються до найпростіших елементів дизайну: лінії, тону і плями, форми ісилуету, які через колір, текстуру, розмір, контраст задають напрямок, рух,ритм, урівноваженість, масштабність.
Лінії. Одним із основних елементів композиції є лінія. Вона потрібнадля обмеження простору, позначення форми, створення певного середо-вища, спрямування погляду - хоча і не завжди явного. Вона може бутипряма, крива, ламана, товста і тонка, гладка і груба, безупинна і перерив-часта, видима й уявна. За допомогою ліній легко керувати увагою люди-ни, її настроєм. Перш за все лінії працюють у глибину композиції, створю-ють враження тривимірності. Лінії ведуть за собою погляд - у напрямкугоризонту, до певного об'єкта. Лінія надає об'єму пласкій композиції,чіткіше подає просторові форми. Доведено, що різні лінії сприймаютьсяпо-різному: вигнуті - заспокоюють, ламані - дратують, вертикальні - пе-редають велич, силу, міць, горизонтальні - спокій та безтурботність,діагоналі надають динаміки.
Лінія може бути самостійним зорово сприйманим елементом. Оточен-ні лінією частини поверхні створюють контур і задають форму. Лінія, яка незмінюється по ширині і світлості втрачає об'ємно-просторові функції і стаєграфічним знаком, схемою, шрифтом. Потовщення або утоньшення лінії, їхсвітлове модулювання просторово розміщують елементи: фронтальнерозміщення, під кутом, переплетення. Лінія передає такі якості як: легкість,освітленість, прозорість, важкість форм, підсилення верху або низу компо-зиції, вертикальну спрямованість.
/
У роботах видатних художників Мікеланджело, Рафаеля, Доре лінія зо-рово зникає у просторі аркуша або виходить з нього, фіксуючи увагу на де-талях обличчя, фігури в просторі і збирає все в одну форму. Принципнедомовки, який примушує глядача завершувати подумки ідею митця,надзвичайно корисний у рекламі. Найбільш цілісно і осмислено він засто-совується у китайському та японському мистецтві юген.
Лініями є не тільки власне лінії, але й об'єкти зображення - дороги,стовпи, лінія горизонту, а також напрямок погляду, жест рук. Завжди при-верне увагу зображення, в якому лінії виходять з кутів кадру.
/
2. ПРИЙОМИ КОМПОЗИЦІЇ
Прийомами композиції є: урівноваженість, ритм, протяжність (напря-мок, рух), перспектива, пропорційність, масштабність, тотожність, контрасті нюанс, фрагментарність (акцентування), послідовність, просторовість(відкритість), простота та чіткість, єдність стилю та цілісність, доречність,увага до деталей, індивідуальність.
2.1. Урівноваженість та ритм
Коли реклама "урівноважена", вона сприймається цілісною і заверше-ною, хоча її елементи (картинка, фотографія, заголовок і текст) можуть бу-ти дуже динамічні.
Дизайнер має справу з д...